Wij zijn een succesvol Nederlands multi-channel merk, met een sterke basis als retailer en een succesvolle positie als e-tailer. Ons doel is zelfs om hierin de grootste van West-Europa te worden. Gedurfd? Ja. Maar we zijn hard op weg. Onze heren-, dames- en kidscollecties zijn te koop in ruim 150 stores verspreid over 4 landen, op wefashion.com en in ruim 20 landen via onze online partners. Ambitie, innovatie en groei staan bij ons altijd voorop. We investeren dan ook graag in jou als persoon, door je te stimuleren en te motiveren d.m.v. trainingen en coaching. Want alleen door onze medewerkers de beste versie van zichzelf te laten worden, kunnen wij als organisatie de beste versie van onszelf worden. Klaar om je aan te sluiten bij onze reis?
Wij zijn een succesvol Nederlands multi-channel merk, met een sterke basis als retailer en een succesvolle positie als e-tailer. Ons doel is zelfs om hierin de grootste van West-Europa te worden. Gedurfd? Ja. Maar we zijn hard op weg. Onze heren-, dames- en kidscollecties zijn te koop in ruim 150 stores verspreid over 4 landen, op wefashion.com en in ruim 20 landen via onze online partners. Ambitie, innovatie en groei staan bij ons altijd voorop. We investeren dan ook graag in jou als persoon, door je te stimuleren en te motiveren d.m.v. trainingen en coaching. Want alleen door onze medewerkers de beste versie van zichzelf te laten worden, kunnen wij als organisatie de beste versie van onszelf worden. Klaar om je aan te sluiten bij onze reis?
Wij geloven dat het leven samen beter is. Dat het leven meer betekenis heeft wanneer het samen geleefd en beleefd wordt. Ons geloof hierin is zo sterk dat we op basis van dit idee een volledig bedrijf hebben opgericht.
Wij geloven dat het leven samen beter is. Dat het leven meer betekenis heeft wanneer het samen geleefd en beleefd wordt. Ons geloof hierin is zo sterk dat we op basis van dit idee een volledig bedrijf hebben opgericht.
Wij ontwerpen modieuze collecties van hoge kwaliteit voor een eerlijke prijs. En dankzij onze 5-sterren klantenservice inspireren we mensen om zich zelfverzekerd en stijlvol te verbinden met de mensen om hen heen.
Wij ontwerpen modieuze collecties van hoge kwaliteit voor een eerlijke prijs. En dankzij onze 5-sterren klantenservice inspireren we mensen om zich zelfverzekerd en stijlvol te verbinden met de mensen om hen heen.
We zijn trots op onze inclusieve cultuur, omdat het ons helpt elke dag sterker en beter te worden. De beste versie van jezelf worden, betekent ook dat je jezelf kunt zijn. Bij WE® word je geaccepteerd en aangemoedigd om wie je bent of wilt zijn. Verschil in gender, etniciteit, achtergrond, seksualiteit en religie spelen geen rol, maar helpt ons juist om vanuit verschillende oogpunten te kijken naar situaties. We respecteren elkaar en elkaars standpunten. We werken allemaal samen om dezelfde doelen te bereiken.
We zijn trots op onze inclusieve cultuur, omdat het ons helpt elke dag sterker en beter te worden. De beste versie van jezelf worden, betekent ook dat je jezelf kunt zijn. Bij WE® word je geaccepteerd en aangemoedigd om wie je bent of wilt zijn. Verschil in gender, etniciteit, achtergrond, seksualiteit en religie spelen geen rol, maar helpt ons juist om vanuit verschillende oogpunten te kijken naar situaties. We respecteren elkaar en elkaars standpunten. We werken allemaal samen om dezelfde doelen te bereiken.
We zijn er trots op dat onze duurzaamheidsstrategie een essentieel onderdeel is van ons bedrijf. De strategie bestaat uit vier pijlers: de toeleveringsketen verbeteren, betere producten maken, onze manier van werken verbeteren en teruggeven aan de samenleving. Het nastreven van deze uitganspunten doen we op verschillende manieren, zo is bijvoorbeeld meer dan 95% van het katoen ingekocht als duurzamer via ons lidmaatschap van Better Cotton en worden alle fabrieken die voor ons produceren voortdurend gecontroleerd op de arbeidsomstandigheden. We hebben de afgelopen jaren al grote stappen gemaakt op het gebied van duurzaamheid, maar we weten ook dat we er nog lang niet zijn. We zijn niet perfect, maar we zetten ons elke dag in om betere keuzes te maken en onze sociale en ecologische impact in het hele bedrijf te verkleinen.
We zijn er trots op dat onze duurzaamheidsstrategie een essentieel onderdeel is van ons bedrijf. De strategie bestaat uit vier pijlers: de toeleveringsketen verbeteren, betere producten maken, onze manier van werken verbeteren en teruggeven aan de samenleving. Het nastreven van deze uitganspunten doen we op verschillende manieren, zo is bijvoorbeeld meer dan 95% van het katoen ingekocht als duurzamer via ons lidmaatschap van Better Cotton en worden alle fabrieken die voor ons produceren voortdurend gecontroleerd op de arbeidsomstandigheden. We hebben de afgelopen jaren al grote stappen gemaakt op het gebied van duurzaamheid, maar we weten ook dat we er nog lang niet zijn. We zijn niet perfect, maar we zetten ons elke dag in om betere keuzes te maken en onze sociale en ecologische impact in het hele bedrijf te verkleinen.
Bij WE Fashion gelooft men in de kracht van samenwerking. Wesley sluit zich hier volledig bij aan: “Deze normen, waarden, coöperatieve sfeer en manier van omgang ga je nergens anders vinden.”
Amber liep als 18-jarige de store binnen en is niet meer weggegaan:“Door de vrijheid die ik krijg om mijn eigen draai aan iets te geven, voelt de store echt als een tweede thuis voor mij.”
Volgens Gert is WE® een best kept secret: “we gaan met de trends mee en brengen goede items uit, maar nog niet iedereen weet dat. Eén van de grotere drijfveren voor mij is dan ook om onze collecties en winkels nog beter onder de mensen te krijgen, zodat iedereen weet hoe goed WE® is.”
Voor een goede werking van deze website worden cookies gebruikt. Cookies zijn kleine (tijdelijke) tekstbestanden die door je browser worden opgeslagen. Zo maken we gebruik van functionele cookies om je instellingen te onthouden en van analytische cookies om het gebruik van de website anoniem te analyseren en te verbeteren.