Marije is al drie jaar werkzaam bij WE Fashion en kent alle ins en outs van het inkopen: “Het is belangrijk je ogen open te houden, te observeren wat er op de markt gebeurt en deze – samen met de huidige verkoopresultaten – te vertalen naar een nieuwe, nog betere collectie. Dit alles maakt dat communicatie en teamverband centraal staan.”
Amber liep als 18-jarige de store binnen en is niet meer weggegaan:“Door de vrijheid die ik krijg om mijn eigen draai aan iets te geven, voelt de store echt als een tweede thuis voor mij.”
Remco kent de kracht van visual merchandising als geen ander. Volgens hem begint de reis van de klant al op de stoep: “Hiermee dragen we bij aan de ultieme winkelervaring, welke begint bij binnenkomst."
Wij, en derde partijen, maken op onze website gebruik van cookies. Wij gebruiken cookies om ervoor te zorgen dat onze website goed functioneert, om jouw voorkeuren op te slaan, om inzicht te verkrijgen in bezoekersgedrag, maar ook voor marketing en social media doeleinden (laten zien van gepersonaliseerde advertenties). Door op ‘Accepteren’ te klikken, ga je akkoord met het gebruik van alle cookies. In onze Cookieverklaring kun je meer lezen over de cookies die wij gebruiken en kun je jouw voorkeuren opslaan of wijzigen. Door ‘Weigeren’ te klikken ga je alleen akkoord met het gebruik van functionele cookies.